avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194441.50 kilometrów w tym 42692.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Rower:Kellys

e_X_tremum Lutowe - zakończone...

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 25.02.2013 | Komentarze 6

Trochę prozy – zawsze się przyda…

Z wielka niewidomą przystąpiłem do organizacji teg eXtremum. Nie wiedziałem czy ktoś będzie chętny na takie „rowerowe wygłupy” w zimę, już myślałem nawet co zrobić gdy będę sam na dworcu PKP…
Jednak zaskoczenie moje sięgnęło zenitu gdy na dworcu pojawiło się aż czterech śmiałków w tym dwie „duszyczki” płci pięknej…
I tak w piątkę Agnieszka, Ela, Paweł, Bartek i Ja zaczęliśmy od Lęborka. Pojechaliśmy do Łeby asfaltem i bez większych przygód, przeszkadzał nam tylko silny wschodni wiatr. Po zwiedzeniu Łeby szybki skok do lasu i wiatru już nie czuliśmy. Tu zaczyna się przygoda terenowa. „Ścieżką rowerową” przy jeziorze Sarbsko „jechaliśmy” a może więcej szliśmy podziwiając brzeg jeziora. Przedzieranie się przez krzaki i bagna przyniosło dwa niespodziewane „skąpania” moje i Eli – od tej pory już w mokrych butach musieliśmy pokonywać dalsze szalki…
Ekipa już poznała okolicę i spostrzegła że nie będzie łatwo. Śniegu też nie brakowało było go miejscami „po kolana”.
Uff - dotarliśmy do Latarni Morskiej na Stilo. Po sesji zdjęciowej i krótkim oddechu – jazda do Lubiatowa. Droga leśna różnej maści, ale dało się już osiągnąć prędkości rzędu 15 km/h co było wielkim sukcesem.
Tutaj nastąpił punkt kulminacyjny wycieczki – Wydma Lubiatowska. Długie przedzieranie się w śniegu po kolana przynosi lekkie zwątpienie (widzę to po twarzach odważniaków).
Myślę sobie – no będzie narzekanie i opieprz – gdzie ten idi..a. Nas prowadzi…..
ALE – Wydma zaskoczyła wszystkich pięknym krajobrazem i widokami „nie z tej ziemi”. Tu wiara pękła i przyznała że wysiłek się opłacał… Nic dodać nic ująć… Byłem na pozycji wygranej… O dalszy mój los mogłem się nie martwić…
Dalej lasem do Białogóry – tuż przy morzu, długi odcinek leśny do m. Dębki. Tam też nie brakło przygód i błądzenia... Rozjeżdżone drogi były czasami nie do przejścia…
Zmęczeni i spoceni dotarliśmy do Karwi i tutaj, niestety, trzeba było się rozstać… Żeby zdążyć na pociąg Paweł Ela i Agnieszka pojechali do Redy na pociąg a Ja i Bartek musieliśmy „dokończyć dzieła”.
Pojechaliśmy dalej do Jastrzębiej Góry i Władysławowa gdzie po zjedzeniu dobrego obiadu wyruszyliśmy do Domu… Po walce z silnym wiatrem i śnieżycą oraz z patrolem policji w Sopocie, ukończyliśmy tą nierówną walkę. „ W Objęcia Elbląga” wpadliśmy o 03.30 nad ranem…
Jak zawsze… Było Warto…

TRASA: Lębork- Łeba - Dębki - Karwia - J.Góra - Władysławowo - Puck - Gdynia - Gdańsk - Elbląg.

*************************************************************
--------------- A TUTAJ PEŁNA FOTO-RELACJA (wg GPS) ------------

Kilka FOT poniżej...

Łeba...

Widok na Sarbsko...

Stilo...

Wydma Lubiatowska

Reszta zdjęć na Galeriach Uczestników... Zapraszam do oglądania...