avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194651.50 kilometrów w tym 42799.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Terenowo do Mikoszewa...

Niedziela, 3 lutego 2013 · dodano: 04.02.2013 | Komentarze 5

No i tak z zacną ekipą w liczbie 5-ciu zimowych super bikerów wybrałem się w las do m. Kąty Rybackie aby stamtąd pogonić muldami i wydmami do Mikoszewa a potem na ujście Wisły.
Po drodze koło Kępek dogonił nas Artur i było nas już sześciu . Do Kątów dotarliśmy zwiedzając okolice – przez m Groszkowo , Groszkowo III, Sztutowo , Kobylą Kępę, odwiedziliśmy również ujście Wisły Królewskiej gdzie zamontowano tablicę informacyjną ( co się chwali ).
Ale właściwe dopiero miało nadejść… W Kątach po przypatrzeniu się na jakość leśnej drogi stwierdzeniu że jest OK i da się pojechać.I tak po szczytach wydm udaliśmy się drogą spacerową do Stegny na ognień i kiełbę. Marek ze względu na nie całkiem sprawny rower towarzyszył nam jadąc po plaży utrzymując kontakt wzrokowy. Po ognichu i kiełbachach Marek musiał nas opuścić a my dalej do Morza i tak po muldach i wydmach dojechaliśmy do Mikoszewa.
Wtedy ktoś rzucił, - idźmy na ujście Wisły .. i poszliśmy.
Tą przeprawę po szuwarach i krzaczorach będziemy pamiętali długo… Myślałem że mnie załoga zlinczuje… Jakoś jednak przeżyłem i ujście Wisły stało się już historią…
Po takich przygodach – zmęczeni i z lekka zadyszani odnaleźliśmy drogę do domu…
Część wróciła przez Stegnę (miała dość terenu) ja i Paweł przez z Jantara odbiliśmy na Rybinę. Po drodze zaatakowały Nas psy (cholerne wiejskie burki).
W Tujsku zebraliśmy się do kupy i hajda do Elbląg.
Ja zawsze mówię , że z wycieczki powinno zostać „Coś” w pamięci z tej zostanie pewnie bardzo dużo ale o to chodzi.
Reasumując „ zabawa” na Muldach i wydmach był przednia , Koniecznie do powtórzenia.
Dzięki chłopaki z wspólną wycieczkę… Do razu następnego.

*************************************************************
--------------- A TUTAJ PEŁNA FOTO-RELACJA (wg GPS) ------------

Kilka fotek...

Nie ma dymu bez ognia...