avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194304.50 kilometrów w tym 42667.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Znowu poniosło na Buczyniec - lubię tą trasę.

Poniedziałek, 21 maja 2018 · dodano: 22.05.2018 | Komentarze 1

Tym razem najpierw na pochylnie a potem na Święty Gaj... I to od Całunów trochę zapomnianej pochylni... a szkoda...
Ale jak to u nas niedokończona inwestycja - brak drogi po wale...
ZRÓBCIE TO W KOŃCU.... !!!!!!!
TAK SAMO JAK ZRÓBCIE dalszą część ścieżki rowerowej od Kątów do Buczyńca...

Statki już pływają ale z powodu awarii na Oleśnicy nie po całości...
Coś kłopoty mają na Tych pochylniach... Jeden z Tubylców mówił mi że odkąd zrobili remont to nic nie działa... i tak już kilka lat...

O właśnie co to k... jest Turyści ciągnikami rolniczymi jeżdżą...

A to jest jedyna pochylnia która ma zaplecze do grilowania...

Buczyniec...

Wpadłem w depresje - nie można dogonić Roberta...

Kategoria Wycieczki

MarekDIVE
| 21:14 wtorek, 22 maja 2018 | linkuj Krzyśku poniosło...to bardzo dobrze, bo o to chodzi by nie siedzieć w jednym miejscu....Buczyniec, Jelonki czy inne miejsca.
Dlatego nie goń..nie musisz dogonić...., tylko jedź sobie swoim tempem.Ty już zajechałeś daleko, oj fakt że Ty nadal jedziesz i to się liczy.
Zobacz ile radochy dają odwiedzane pochylenie, czy Drużno lub nasze morze. Mimo, że dziesiątki razy jechało się tą sama trasą to na nowo się ją odkrywa. To jest właśnie piękne w tym, to jest cudowne i najważniejsze ładować akumulatory:)))) Nie nudzi się, i tak samo jest z jazdą na tym samym rowerze przez wiele tysięcy km.
Dlatego liczy się fakt, że ktoś "chce" jechać. Jeżeli ktoś chce się ścigać i tylko ścigać to powinien iść na zawody i tam to robić. Więc cieszmy się tym co daje nam kolejny dzień :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa geipo