Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 201357.50 kilometrów w tym 46122.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.56 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.





Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.



Planowane Wyprawy Rowerowe



- Nigdy nie planuj jutra...





______________________

Moje GALERIE PICASA

Galeria 2011-20...

Galeria 2009-2011

Galeria 2006-2009





Inne ciekawe strony





______________________

Elbląska Strona Rowerowa

ESR

______________________

Stronka Mareckiego

Marecki home



Zaliczone Gminy w Polsce.



Statystyki zbiorcze na stronę


2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
14.00 km 0.00 km teren
00:30 h 28.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Wymiana oleju i uszczelek - FOX

Czwartek, 13 sierpnia 2015 · dodano: 14.08.2015 | Komentarze 2

I tak kolejny FoX zszedł z półki serwisowej...
Jak to zrobić... ??? Zadanie dość proste jednak nie polecam tego manualnie niekompetentnym, ponieważ trzeba się tu lekko postarać...









1. spuścić powietrze z komory sprężyny...
2. rozebrać pokrętła tłumienia i blokady... uważając na malutkie kuleczki i śrubeczki w dźwigni blokady skoku...
4. odkręcić górne śruby od komory tłumika i sprężyny powietrznej... oraz dolne nakrętki i lekko wybić gwinty do środka...
5. wylać olej ze wszystkich komór i goleni...

i tak właśnie przygotowany amorek jedziemy dalej...


Stare uszczelniacze i pierścienie smarujące...


pokrętła...


Nowy zestaw naprawczy...


...nasiąkamy pierścienie smarujące fluidem...


i wkładamy w golenie dolne... potem na górę uszczelniacze... wciskamy ręką (wejdą) i lekko dobijamy
jakimś drewnianym pobijakiem żeby nie uszkodzić gumy...


...po wbiciu uszczelek tak wygląda...

6. smarujemy golenie górne olejem hydraulicznym i wkładamy je w golenie dolne...
7. odwracamy do góry nogami i wlewamy olej (do amora RL-F 100) 30ml w goleń ze sprężyną powietrzną i zakręcamy śrubę z nową uszczelką plastikową...
8. zakręcamy również drugą śrubę od dołu taką samą... i odwracamy amorek normalnie...
9. od góry wlewamy olej hydrauliczny-W10 w goleń tłumika (do amora RL-F 100) 150ml i ją zakręcamy
10. w komorę powietrzną, aby uszczelnić sprężynę powietrzną wlewamy około 5ml oleju W10 lub fluidu i zakręcamy...
11. uginamy kilka razy żeby olej uzupełnił się w tłumiku i zakręcamy pokrętła w odpowiednich położeniach aby blokada działała należycie...

I tak właśnie po złożeniu cieszymy się jazdą...

Pamiętać również o dokładnym czyszczeniu każdej rozebranej części...
Życzę udanych serwisów...



Komentarze
beduks
| 10:40 sobota, 15 sierpnia 2015 | linkuj ekspert i to jeżdżący ciut pozdrawiam i gratuluję
Darecki
| 22:01 piątek, 14 sierpnia 2015 | linkuj Chyba nikt nie dba tak o swój roweryk :-)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]