Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194704.50 kilometrów w tym 42819.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.





Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.



Planowane Wyprawy Rowerowe



- Nigdy nie planuj jutra...





______________________

Moje GALERIE PICASA

Galeria 2011-20...

Galeria 2009-2011

Galeria 2006-2009





Inne ciekawe strony





______________________

Elbląska Strona Rowerowa

ESR

______________________

Stronka Mareckiego

Marecki home



Zaliczone Gminy w Polsce.



Statystyki zbiorcze na stronę


2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
21.00 km 8.00 km teren
02:00 h 10.50 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Kellys

Serwis FOX-a i mały test...

Poniedziałek, 11 maja 2015 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 1

Już dawno trzeba było się wziąć za Fox-sika bo jakoś lekko piszczał. Ale dopiero teraz miałem trochę czasu.
No i tak to się zaczęło znowu w piwnicy i znowu pomału ostrożnie żeby czegoś nie spi.....ć...













Najpierw go rozebrać... bez ruszania tłoka i tłumika...



Potem przygotować się do spuszczenia komory "azotowej"
ooo już się robi...



po tym zabiegu nie wolno ruszać tłokiem bo głębokość tłumika i komory azotowej jest dość istotna...
Udało się zrobić ten zabieg bez problemów i zbytniego kombinowania...

O tak właśnie wygląda damperek w częściach...
Głębokość komory azotowej zmierzona i wynosi dla tego dampera 6,2 cm

Teraz wszystko pięknie umyć i wyczyścić w oleju hydraulicznym... do połysku.
Uszczelki były w stanie idealnym więc ich nie wymieniałem - może zrobię to innym razem...

Po kosmetyce należy zalać komorę tłumika olejem i ją zamknąć (używając również odpowietrznika znajdującego się przy nakrętce tłoka).

Po tym zabiegu napompowałem komorę azotową ( powietrzem - bo nie ma to większego znaczenia) do 8-BAR i ku mojemu zaskoczeniu tłumik działa jak nowy...

Teraz wszystko złożyłem i koniec zabawy...
Polecam troszkę precyzyjnej mechaniki rowerowej - da się zrobić...




To już wszystko - jakby ktoś chciał takiego zabiegu polecam...

Jutro większa część prób i zobaczymy czy moje wypociny zdadzą  egzamin.






Komentarze
MARECKY
| 18:59 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Jak się dorobię fulla, to już wiem w której piwnicy będę go serwisował :-).
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa botek
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]