avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194441.50 kilometrów w tym 42692.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Temperatura:-1.0
Rower:Kellys

Koronowo Most Rowerowy. Super Maraton z Mareckim

Sobota, 31 stycznia 2015 · dodano: 01.02.2015 | Komentarze 9

No i mały rekord stał się faktem.
Pomysłodawca Marek (vel Marecki) rzucił hasło odwiedzenia Koronowa (koło Bydgoszczy) i tak to złożyło się Nam na mały nocny rekordzik sięgający skalą Mega Maratonu.
Lekko niepewnie „podniosłem rękawicę”. Ruszyliśmy we trójkę Marek-prowadzący, Robert-rozprowadzający i ja-niczemu winny uczestnik.
Zaczęło się szybko i sprawnie do Tczewa gdzie chcieliśmy przeczekać wrednie padający śnieg z deszczem. Niestety czekanie nic nie dało, ruszyliśmy więc dalej i tak to w totalnej brei i błocie pośniegowym brnęliśmy pomału do mosty Knybawskiego .
Robert stwierdził że wraca bo mu jednak nie w smak ta pogoda.
My przemoknięci do suchej nitki postanowiliśmy to samo uczynić w Kwidzynie.
Stało się jednak inaczej. Jakoś lekko odpuściła pogoda i po inspekcji wału Wiślanego oraz po nocnych zmaganiach leśnych na rowerowym szlaku nadwiślańskim dotarliśmy w okolice Grudziądza. Dalej już trasą dojechaliśmy do Świecia i Koronowa - naszego celu.
Po zasięgnięciu kilku informacji przez Marka na jednym z CPN okazało się że cel nasz jest niedaleko bo tuż za tymi budynkami… ooo zdziwienie nasze było ogromne ponieważ właśnie zmierzaliśmy do Bydgoszczy, zupełnie niepotrzebnie….
I to właśnie ten cel…Bum szczenna opadła nam na ziemię jak zobaczyliśmy ścieżkę rowerową o długości ponad 30km, której wypróbowaliśmy mały odcinek – właśnie do owego MOSTU…

I Bbbuuumm drugi raz jak zobaczyliśmy owy MOST… Ja cięż nie pierniczę… TO SIĘ NAZYWA INWESTYCJA…

Trudno to nawet opisać – trzeba tu przyjechać i zobaczyć… Mowę nam odjęło…
Na górze ma się nawet mały lęk wysokości… Jak tu nie liczą się chęci...? Piękna sprawa i niesamowite wrażenie na moście kiedy barierki są tak wąsko...

Ale cóż szczęka opadła i z taką opadniętą szczęką trzeba wracać do domciu… I tak zaliczając po kolei Grudziądz, Kwidzyn, Sztum, Malbork dotarliśmy zmęczeni i zziębnięci do naszego Elbląga.
Na koniec spotkałem jeszcze Roberta, któremu mogłem opowiedzieć to co go ominęło ostatniej doby.

Dzięki Marek za prowadzenie i zorganizowanie tego Maratonu bo tak przecież można to nazwać bez ogródek...
Z powodzeniem wpisuję tą wyprawę do e_X_tremalnych przepraw rowerowych.

Kilka fotek...

No ten to wyluzował...

MOR - Miejsce Obsługi Roweru...

Piękna zima... a w Elblągu nic...

A TUTAJ wszystkie zdjęcia z wyprawy.

faraon87
| 23:48 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Ja mam szczęście mieszkać niedaleko tego mostu (ok 25km). Podglądałem regularnie jego modernizację w ubiegłym roku, czy raczej przebudowę na potrzeby poprowadzenia ścieżki rowerowej. Pierwotnie był to oczywiście most kolejki wąskotorowej, kursującej do Koronowa. To miejsce miało niesamowity klimat przed inwestycją: przejazd po chybocących się, wiekowych deskach, w gęstym lesie liściastym, nad głęboką, wąską doliną porośniętą lasem liściastym. Od wielu lat kolejka nie kursowała a na obiekt był zakaz wstępu ale raz miałem szczęście i odwagę nim przejechać. Długo tego nie zapomnę z uwagi na piękno tego miejsca (i duży lęk wysokości). Co najfajniejsze, prawie z pod domu dojeżdżam do mostku właśnie tą nową ścieżką dla rowerów, ani metra niebezpiecznych odcinków po szosie.
Mimo to, w życiu nie sądziłem, że jest to miejsce, o którym słyszał ktoś szerzej w Polsce. Jestem pod wrażenie, że można wykręcić 400km, żeby go odwiedzić. Pełen szacunek!
kbialy2002
| 10:53 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj Dzięki za "graty"... Z Mareckim niestety nie ma żartów... każdy musi wiedzieć w co się "wbija"...
andale
| 10:35 wtorek, 3 lutego 2015 | linkuj Ooo, ten mostek mnie od dawna przyciąga. Motywujący wpis :D
adamoz
| 21:42 poniedziałek, 2 lutego 2015 | linkuj No nieźle, w taką pogodę ponad 400 km to nie przelewki.
Nefre
| 11:38 poniedziałek, 2 lutego 2015 | linkuj Wielki szacunek, w tej pogodzie i tyle km..... Wasza wycieczka stała się inspiracją dla mojej- odwiedzę to miejsce na pewno wiosną lub latem:))))
KasiaKasia
| 05:02 poniedziałek, 2 lutego 2015 | linkuj Panowie gratulacje za dystans jestem pod wielkim wrażeniem pozdrawiam :)
Darecki
| 22:43 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Kristofer, no to z Markiem pojeeeeeeeeeechaliście :)
Ty to tam teraz bardziej się "cÓśtam" tego "CÓśkolwiek" orintujesz, bo ponoć w Ebowie też mają powstać mORY ???
mors
| 20:00 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj 11 baniek za ścieżkę rowerową... :O
Faktycznie, szczęka opada, chociaż bardziej przez tę "wycieczkę". :)
sierra
| 18:31 niedziela, 1 lutego 2015 | linkuj Krzyś, no to z Markiem pojeeeeeeeeeechaliście :)
No i miło spojrzeć, że Anglik (z całym dla Niego Szacunkiem) spadł ze styczniowego piedestału :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei