avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 193934.50 kilometrów w tym 42505.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Wyprawa - Doliną Wałszy.

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 20.01.2014 | Komentarze 2

No i pojechaliśmy na Wałszę - Dolinę Wałszy.
Do Pieniężna samochodem a potem już rowerkami.
Trasa wiodła przez Dolinę Wałszy, niedaleko Wojnit , Jazioro Taftowo, Lasami w okolice Nowego Dworu, Po wyjściu z lasu po długiej walce zmuszeni byliśmy nieco zaoszczędzić na czasie i do Lidzbarka dojechaliśmy asfaltem.
Po krótkim popasie w Lidzbarku Warmińskim ruszyliśmy na ośnieżoną drogę rowerową z Lidzbarka W. do Ornety i do Pieniężna.

Dolinę Wałszy zwiedziliśmy lewą stroną rzeki. Kilka wspinaczek po stromych podejściach skutecznie nas opóźniało,potem niestety jak to bywa - zgubiliśmy szlak (marnie oznaczony) i zaczęło się błądzenie po lesie.
Przeprawa po polach i przez rzeczkę (ryzykowana sprawa) po kilku godzinach przyniosła nieoczekiwaną drogę którą udaliśmy się w kierunku ND.
Piękny park i dość wymagający - nawet dla pieszych. Drugą stronę zdobędziemy porą letnią. Dni będą dłuższe i czasu będzie dużo więcej.
Dzięki Ekipie którą miałem zaszczyt prowadzić nie dała się terenowi. Zero marudzenia, zero poddawania się twarda walka i dobrnęliśmy do końca.
Ciesze się również iż znowu mogłem pokazać kilku osobom okolice w których nie mięli okazji być.

*************************************************************
W tym linku są wszystkie zdjęcia z punktami GPS można prześledzić nasza trasę...

Kilka FOT:

Pieniężno....

Zamek Kapituły Warmińskiej... odnawiany...

A bhp to pies...

Elektrownia... Na Wałszy...

oj było wysoko...

Dolina Wałszy...

A tam właśnie byliśmy...

I zwalony most - a mieliśmy przejśc na druga stronę...

No i szlak czerwony powoli przestał nadawać się nawet do prowadzenia roweru...

Odpoczynek nad j. Taftowo...

Mario sprawdził głębokość - 1,5m...

A to już Lidzbark Warmiński...

Po ścieżce rowerowej z LW

Wybuchnięty bidon...

Przy powrocie do Pieniężna...

Lekko umęczone "konie..."

Dużo więcej TUTAJ....

Dzięki chłopaki... Jeździ się z Wami - pierwszoklasowo.
Do siego razu...

TUTAJ - kilka fotek Sierra...