avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 193934.50 kilometrów w tym 42505.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Spotkanie z Darkiem (tczewiakiem) w Malborku... i niestety brak swastyki...

Piątek, 29 listopada 2013 · dodano: 02.12.2013 | Komentarze 2

No i najazd na Malbork się udał aż za dobrze... Pociągnęliśmy po bandzie przez Ząbrowo i Kaczynos... Odwiedziliśmy jeziorko w KaczymNosie i tam właśnie chciały nas pochłonąć błota i niedostępne czeluście lecz wprawne działanie grupowe polegające na poganianiu jeden drugiego przyniosło zwycięstwo. Tak to właśnie dotarliśmy ubabrani w lekkim błotku do Janówki... stamtąd do Królewa i Malborka.

Po Malborku zachciało nam się odwiedzić "swastykę" wybrukowaną na ulicy w Złotowie.
Niestety na drodze tej leży nowiusi asfalt i nici ze swastyki... Już nie ma po co jechać w tamte strony...

Ogólnie wycieczka udana jak 99% niestety ten jeden procent to braki jakie zgotowało nam Złotowo.

Pozdrowienia dla Mariusza i MegaBoota...

Kilka FOT:

Zbióra...

Kaczynos Jeziorko... trzeba wierzyć na słowo...

Takie tam męskie rozmowy nad jeziorem...

Droga do Janówki...

Malbork...

A tu spotkanie z Darem z Tczewa...
Pozdrowienia dla Darka, i Tczewiaków...

Zamek...

Musimy się śpieszyć na spotkanie w Parku miejskim...??@#$@$$$@$

To już droga do Klecia i Złotowa...

A tak właśnie wygląda miejsce w którym pod asfaltem ukryta jest swastyka...
niestety bezpowrotnie zasłonięta...

Tak było...

Po Złotowie uderzyliśmy do Starego Pola i przez Fiszewo na Elbląg...

Świetna zabawa po kocich łbach co niektórych nieźle doświadczyła...
Mario nie zmieniaj roweru jest dobry przyprowadź go tylko na mały serwis...
Pozdrowienia...
Kategoria Latareczki

davidbaluch
| 18:20 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Szkoda, że takie historyczne miejsca znikają. Bo dziś to tylko historia już
sierra
| 06:44 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Jak zwykle świetnie się bawiłem :)
Super wycieczka w super Towarzystwie :)
Szkoda tylko, że Megabot gdzieś "posiał" licznik :( (a może zapłacił Nim w sklepie, a Nam tylko ściemnił, że zgubił ;)
No i szacunek, dla Artura, że mu się chciało (po hucie) "popedalić" Nam na spotkanie :)
Krzyś, po widnemu tam bym nigdy nie wjechał, a po ciemku, z Takim Przewodnikiem zawsze :)
P.S.
Zaopiekował byś się "Moją Gwiazdą" serwisowo... bo właśnie po sobotniej wycieczce objazdowej (zdaje się, gdzieś przed zjazdem do Stegny, "trafiłem" ramię przerzutki :(
Mirek coś tam na Ergo "pogrzebał" i teraz zamiast "8" mam "7" przełożeń no i coś dalej piszczy (podziwiam Uczestników Ergo, że znosili ten "kanarkowy śpiew" ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa glebo