avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194704.50 kilometrów w tym 42819.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Sobieszewo szlakami i lasem...

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 12.11.2013 | Komentarze 5

Przy ładnej pogodzie i w pięknych okolicznościach przyrody pokonaliśmy kilka kilometrów po Wyspie Sobieszewskiej.
Do Wyspy dojechaliśmy nieco inną drogą kierując się z Rybiny na Wiśniówkę po drodze polnej. Dało się pięknie przejechać.
Po Wyspie Sobieszewskiej po dotarciu do Swibna uderzyliśmy w las i tam kanałem ściekowych do ujścia Wisły Martwej. Potem po kamyczkach groblą do Sobieszewa. Przeprawa przez groblę była niesamowita i usiana przeszkodami, jakimi to można obejrzeć na zdjęciach.
Po zaopatrzeniu się w prowiant dalej w las i na niebieski szlak. Do Wisły dotarliśmy już po ciemku ale nie przeszkodziło to nam dojść jeszcze do Mewiej Łachy.
Zakończyliśmy wycieczkę powrotem przez Kiezmark, Nowy Dwór, Marzęcino...

W tym linku są zdjęcia z punktami GPS można prześledzić nasza trasę...
*************************************************************
--------------- PEŁNA FOTO-RELACJA (wg GPS) ------------

A tutaj kilka zdjęć...

Na tym to się tnie...

Przegalina...

Sobieszewo... Piasek i piasek ...

Widok na j. Ptasi Raj

Nieudana ścieżka w ciemno...

No i jeszcze plażą kawałek...

To już po przeprawie...

Bunkier kończący naszą eskapadę...

Przeprawa przez przerwaną groblę
Cz 2...

Jakoś poszło...
Dzięki ludziska i do zobaczyska...
Było świetnie ...
Kategoria Wycieczki

rafi1368
| 20:53 środa, 13 listopada 2013 | linkuj sierra akurat raz miałem okazję przejść tą ddr-ką właśnie z Krzyśkiem i paroma bikerami,fakt faktem nie po ciemku.
Agnieszka to jeszcze bobry chciały cię pozbawić środka transportu,no to miałaś wieczór pełen atrakcji i przygód.
AgniechaEG
| 17:29 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Ta ścieżka kamienna przy samej wodzie i mój samotny powrót nią - niezapomniane jak jadę skupiona, żeby się nie poślizgnąć a tu metr obok, w czarnej otchłani pluskającej cicho wody, wielki CHLUUST!!! wywołany przez bobra. I po chwili drugi raz. Jak to skutecznie budzi dziwne wrażenia :D W takich chwilach się cieszę, że nie oglądam horrorów i nie mam wybujałej wyobraźni :]
sierra
| 06:05 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Jeśli dobrze kojarzę i te "krzaczory" były w drodze na Mewią Łachę, to był jeden z nieplanowanych celów Naszej "wycieczki" :)
Rafi, podróż po kamienistej ddr-ce w zupełnych ciemnościach o metr od brzegu przepływającej Wisły to Coś Niepowtarzalnego :)
i dlatego lubię "wycieczkować" z Krzysiem :)
kbialy2002
| 06:04 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Oj żebyś wiedział... sam się dziwię... ale oni są twardzi...
rafi1368
| 17:20 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Widzę Krzyś,że kolejny raz ludzie poszli z tobą w tą dziką różę po pachy ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa darzy