Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 210999.50 kilometrów w tym 51086.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.48 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.





Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.



Planowane Wyprawy Rowerowe



- Nigdy nie planuj jutra...





______________________

Moje GALERIE PICASA

Galeria 2011-20...

Galeria 2009-2011

Galeria 2006-2009





Inne ciekawe strony





______________________

Elbląska Strona Rowerowa

ESR

______________________

Stronka Mareckiego

Marecki home



Zaliczone Gminy w Polsce.



Statystyki zbiorcze na stronę


2025 baton rowerowy bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Warsztaty i testy

Dystans całkowity:6682.00 km (w terenie 4024.00 km; 60.22%)
Czas w ruchu:357:02
Średnia prędkość:18.39 km/h
Liczba aktywności:216
Średnio na aktywność:30.94 km i 1h 42m
Więcej statystyk
Dane wyjazdu:
21.00 km 16.00 km teren
01:00 h 21.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Testy i próby z nowymi oponkami w Specu...

Wtorek, 6 października 2015 · dodano: 10.10.2015 | Komentarze 0

Zmiana oponek w Specu... Do Continentali już nie wrócę i założyłem Schwalbe BalckJack... narazie jest ok chociaż po asfalcie są wyraźnie oportunistyczne...


Dane wyjazdu:
28.00 km 16.00 km teren
02:00 h 14.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Dziś krótko po terenie i bażancie... i wymiana olejów w moim FOX-sie...

Poniedziałek, 28 września 2015 · dodano: 07.10.2015 | Komentarze 0

Oleje wymienione i do przyszłego sezonu spokój...








Uszczelki były w stanie bardzo dobrym więc nie ruszałem...






Dane wyjazdu:
27.00 km 0.00 km teren
00:30 h 54.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Trochę warsztatu i prób...

Poniedziałek, 21 września 2015 · dodano: 04.10.2015 | Komentarze 0

Smarować trzeba bo inaczej to nic z rowerku nie zostanie...
Przejażdżka - Kępa Rybacka...




Dane wyjazdu:
17.00 km 0.00 km teren
01:00 h 17.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Przeróbka błotników w rowerku i gra...

Poniedziałek, 14 września 2015 · dodano: 02.10.2015 | Komentarze 0

Zamocowałem błotniki zbyt blisko kół i teraz musiałem je przerabiać...
Jak na razie się udało i działa dobrze już nie szorują...



Dane wyjazdu:
18.00 km 0.00 km teren
01:00 h 18.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Wymiana mostka na 130mm i kilka prób...

Czwartek, 10 września 2015 · dodano: 01.10.2015 | Komentarze 0

Przedłużyłem mostek od kiery do 130mm i muszę powiedzieć że na razie jest OK ale jutro będę to testował na dłuższym odcinku się zobaczy..
Fichu dzięki za pomoc...

Do tego doszło jeszcze zamocowanie błotnika tylnego ciekawe jak się sprawdzi...
Rower nabiera "twarzy" i niestety również wagi... ale cóż nie mam wyjścia... błoto spływające z pleców to jednak marne uczucie...



Dane wyjazdu:
16.00 km 0.00 km teren
01:00 h 16.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Test nowo założonych błotników... po deszczu...

Wtorek, 8 września 2015 · dodano: 30.09.2015 | Komentarze 0



Dane wyjazdu:
27.00 km 0.00 km teren
01:00 h 27.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Niczym "Feniks z popiołów"...

Niedziela, 30 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 4

I tak po dość długiej nieobecności wrócił na trasy mój pierwszy "aluminiak" - LeaderFox... kupiony prawie 9 lat temu...
Długo się z nim bawiłem w moim tajnym labolatorium gdzieś w mieście Elblągu... Trzeba było przemalować zupełnie ramę dostosować ją do kół 28" i zupełnie zmienić zastosowanie roweru, bo teraz służyć będzie do "bicia" tras asfaltowych...
Tak naprawdę powstał w sposób zupełnie "budżetowy" bo nie chciałem wkładać w niego zbyt dużo pieniędzy. Nie o to przecież chodziło żeby zrobi z niebo bestię za kilka tysięcy... Tylko o to żeby dać mu "drugie życie..."

Wszystko co zamontowałem to używane podzespoły pochodzące z wyprzedaży lub tak zwanych "pozbędę się tego bo mi zawala piwnicę..." I właśnie dlatego ten rowerek jest taki jak być powinien... z Duszą...

Osoby, które przyczyniły się do złożenia tego cudaka są już teraz nieodłączną jego częścią...
Włodziu, Maciek, MarekB, Irek, Karol, Sylwek, Jarek, Krzysiek... Dzięki Wam zaistniał znowu....

A wyszedł tak...





W swoim "życiu" przejechał już 37000 km i jeździ dalej...
A dziś odbył swój pierwszy poważniejszy start... i sprawuje się dobrze...





Dane wyjazdu:
14.00 km 0.00 km teren
00:30 h 28.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Wymiana oleju i uszczelek - FOX

Czwartek, 13 sierpnia 2015 · dodano: 14.08.2015 | Komentarze 2

I tak kolejny FoX zszedł z półki serwisowej...
Jak to zrobić... ??? Zadanie dość proste jednak nie polecam tego manualnie niekompetentnym, ponieważ trzeba się tu lekko postarać...









1. spuścić powietrze z komory sprężyny...
2. rozebrać pokrętła tłumienia i blokady... uważając na malutkie kuleczki i śrubeczki w dźwigni blokady skoku...
4. odkręcić górne śruby od komory tłumika i sprężyny powietrznej... oraz dolne nakrętki i lekko wybić gwinty do środka...
5. wylać olej ze wszystkich komór i goleni...

i tak właśnie przygotowany amorek jedziemy dalej...


Stare uszczelniacze i pierścienie smarujące...


pokrętła...


Nowy zestaw naprawczy...


...nasiąkamy pierścienie smarujące fluidem...


i wkładamy w golenie dolne... potem na górę uszczelniacze... wciskamy ręką (wejdą) i lekko dobijamy
jakimś drewnianym pobijakiem żeby nie uszkodzić gumy...


...po wbiciu uszczelek tak wygląda...

6. smarujemy golenie górne olejem hydraulicznym i wkładamy je w golenie dolne...
7. odwracamy do góry nogami i wlewamy olej (do amora RL-F 100) 30ml w goleń ze sprężyną powietrzną i zakręcamy śrubę z nową uszczelką plastikową...
8. zakręcamy również drugą śrubę od dołu taką samą... i odwracamy amorek normalnie...
9. od góry wlewamy olej hydrauliczny-W10 w goleń tłumika (do amora RL-F 100) 150ml i ją zakręcamy
10. w komorę powietrzną, aby uszczelnić sprężynę powietrzną wlewamy około 5ml oleju W10 lub fluidu i zakręcamy...
11. uginamy kilka razy żeby olej uzupełnił się w tłumiku i zakręcamy pokrętła w odpowiednich położeniach aby blokada działała należycie...

I tak właśnie po złożeniu cieszymy się jazdą...

Pamiętać również o dokładnym czyszczeniu każdej rozebranej części...
Życzę udanych serwisów...


Dane wyjazdu:
24.00 km 0.00 km teren
01:00 h 24.00 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Rodzinnie Bażantarnia i Elbląg...

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 1









Po pracy dałem nura do piwnicy żeby dalej robić rower z niczego...
Napisy to już artystyczne zajęcie i nie całkiem dla mnie...



jakoś wyszło może nie najpiękniej ale efekt końcowy jest OK...





Potem obmierzyłem jeszcze Włodzia amorek do wymiany olejów i uszczelek...




RL-F100 i już dziś uszczeleczki będą i do roboty...

Na Koniec dnia polecieliśmy z moją Śliczna Połową do Bażantarni by posiedzieć na łonie natury i cieszyć się widokami...







Dane wyjazdu:
17.00 km 0.00 km teren
00:40 h 25.50 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Trochę maiasta i serwis dampera FOX-Brain

Piątek, 7 sierpnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 1

Z Maćkiem rozebraliśmy jego niedziałającego dampera. Okazał się pusty w środku i zupełnie pozbawiony oleju. Posprawdzaliśmy wszystko czy działa i zalaliśmy nowym olejem.
Wyglądało na to że działa.... Może będzie OK. ale to się okaże po testach...