avatar Ten blog rowerowy prowadzi kbialy2002 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 194378.50 kilometrów w tym 42692.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Turysta rowerowy umieszczony w granicach rozsądku. Ważne żeby z wycieczki coś zostało w pamięci...

To nie sztuka pojechać z nami na wycieczkę... Sztuka to przyjść na następną.

Planowane Wyprawy Rowerowe

- Nigdy nie planuj jutra...

______________________

ESR

Stronka Mareckiego

Marecki home

Zaliczone Gminy w Polsce.

Statystyki zbiorcze na stronę

2024 baton rowerowy bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kbialy2002.bikestats.pl

Rower:Kellys

Pierścień 1000-ca Jezior - ULTRAMARATON.

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 06.07.2015 | Komentarze 17

Nie lubię się rozpisywać więc krótko...

Razem z  Leszkiem szykowaliśmy się na ten maraton kilka ładnych dni... i w końcu start...
Zebraliśmy siły i dawaj... Ale zapędy nasze ostudził organizator i puścił nas w ostatniej grupie o godz 9.20.

Pierwsze...  umiejętnie podzieliłem trasę na odcinki 100 km i założyłem  na nie po około 6 godzin "brutto" na każdy (wiadomo: jedzenie, picie, potrzeby, zakupy). Oczywiście założenie od razu diabli wzięli, bo pierwszą setkę przejechaliśmy w trzy i pół godziny, druga również nie gorzej i w ten sposób od początku mięliśmy duży zapas czasowy. Nawet zaczęliśmy doganiać tych co wystartowali dużo przed nami (start w ostatniej grupie).
Jak to bywa w maratonach czas szybko biegnie a w taki upał (27 st) tempo jazdy niestety maleje drastycznie...
Leszek uspokoił nasze zapędy i od mniej więcej połowy dystansu przywołał mnie  do porządku i zarządził koniec wygłupów bo padniemy jak kawki i organizatorzy będą nas "ściągali" z trasy w karetce.  Słusznie !!!...

W czasie jazdy spotykaliśmy wiele innych grup i grupek jadących to szybciej to wolniej. Szczególnie dobrze wspominamy Bikerów z Lublina (Mariusza i Krzysia) z którymi mijaliśmy się na punktach aż w końcu pod koniec przez długi czas do mety jechaliśmy już wspólnie. Zawiązała się nawet sympatyczna znajomość między tak odległymi rowerowymi miastami i już jesteśmy umówieni na spotkanie się gdzieś po środku w Polsce...
--- Pozdrawiam Rowerowy Lublin i życzę im wesołego kręcenia do końca świata... ---
Dogoniliśmy również "naszego" Mareckiego i on również nam towarzyszył przez dość długo. Prowadził nas dość daleko z przodu i przy pewnym niebezpiecznym zjeździe (piasek na zakręcie niewidoczny) zdołał nas w porę ostrzec bo ten łuk przy 45 km/h mógłby wyglądać zupełnie inaczej... Podziękowania dla czujnych....

Podziwiając piękne widoki, jakich na Mazurach niemało dotarliśmy do mety o godz 17.43. No jest to dla nas nie mały sukces bo zmieściliśmy się w czasie i to z dużym zapasem 32 godz i 23 min.
Dzięki Leszek za wspólne kręcenie i znoszenie mojej obecności. Do siego razu i następnych maratonów...

Kilka FOT:

Przygotowania...

Zapisy...

Numerki na rowerach tez nieźle dopasowane.

Wieczorkiem ognisko...

Marzenka z Kicią...

Start honorowy...

Proszę jest i Agnieszka (po prawej)... Namieszała nam na trasie nieźle...

Jacek - nasza grupa startowa...

Nad jeziorem Dargin...

Drugi punkt - J Dargin...

Gołdap punkt III

Na trasie...

Sypialny punkt w Augustowie...

Punkt w Mrągowie nad J. Czos - tu niestety zabrakło wody...

Punkt w Kikitach... J. Luterskie

Widoki - Mazury...

...i blacha...

Na koniec podziękować organizatorowi bo niczego nam nie brakło... Trasa świetna, organizacja na medal...
Pozdrowienia dla wszystkich startujących i nie tylko... i do siego razu...